Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nagłowice
v 3.25
GMINA NAGŁOWICE
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
DZIENNIKI URZĘDOWE 
Publicznie dostępny wykaz danych 
Rejestr działalności regulowanej 
Wiadomości 
Komunikaty 
Konsulatcje społeczne 
Wójt 
Z-ca Wójta 
Urząd Gminy 
Rada Gminy 
Prawo Lokalne 
Jednostki Organizacyjne 
Przetargi 
   specyfikacje 
   Zamówienia do 30 000 euro 
   Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 
Oferty Inwestycyjne 
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY 
Sprawy 
Nabór pracowników 
Wybory 
NSP2011 
Budżet 
Sprawozdania 
OPINIE RIO 
Druki do pobrania 
Sprawy do załatwienia 
Język migowy w Urzędzie 
Rewitalizacja Gminy Nagłowice 2016-2023 
Zasady Ponownego Wykorzystania Informacji  
Ostrzeżenia meteorologiczne 
Petycje 
PROW 2014-2020 
Informacje o środowisku 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
przetargi: 573350
strona główna: 102309
    strona główna / przetargi 
   Przetargi
 
  
Przetarg... dostawa i ułożenie trawy... Ważny od: 03/06/2008 do: 16/06/2008
 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 206 000 euro dla dostaw i usług 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach

ul. Jana Pawła II  24/4

28-362 Nagłowice

NIP: 656-226-15-13      REGON: 260157562

e-mail: zgk.naglowice@neostrada.pl

tel/fax: 041 38 144 10

                                  ogłasza przetarg nieograniczony pn.

„Dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej boiska sportowego wielofunkcyjnego realizowanego w ramach programu „Blisko Boisko” przy Zespole Placówek Oświatowych w miejscowości Warzyn Pierwszy dz. Nr 866”

CPV – 36633000-7

                        Zakres przedmiotu zamówienia publicznego obejmuje:

Dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 34 x 66 m (powierzchnia całkowita 2 244 m2)

a). Wymagania dotyczące trawy syntetycznej:

- wysokość całkowita nawierzchni – minimum 52 mm

- gęstość (ilość włókien/m2) – minimum 97 000

- ciężar całkowity – minimum 2,250 gr/ m2

- rodzaj włókna: polietylenowe, fibrylowane i monofil w jednym splocie

- dtex – minimum 10 000

- wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy

- kolor nawierzchni: zielony

- linie: wklejone w nawierzchnię – białe (wg dokumentacji technicznej)

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (oddzielnie fakturowane):

- dostawa i ułożenie trawy syntetycznej w kolorze zielonym z liniami wklejonymi białymi  (rozmieszczenie linii wg dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ)

-  wykonanie logo PZU (w formie napisu PZU) na środku ( w kole centralnym) boiska. Napis PZU należy wykonać wg rysunku i opisu wg załącznika nr 3 do SIWZ)

Logo musi być trwale związane ze sztuczną nawierzchnią boiska i wykonane kolorem odróżniającym się od podłoża (preferowany kolor napisu loga – biały)

b). Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

- startujący w przetargu może oprzeć się o wyniki zagęszczenia gruntu dostarczone przez Zakład Gospodarki Komunalnej lub może wykonać je we własnym zakresie. Wyrażenie zgody i złożenie dokumentów przetargowych uznaje się za aprobatę wykonanego podłoża pod trawę syntetyczną przez Zakład Gospodarki Komunalnej (do w/w uwagi oferent powinien złożyć oddzielne oświadczenie do oferty iż nie wnosi zastrzeżeń do wykonanej podbudowy pod trawę syntetyczną przez Zakład Gospodarki Komunalnej)

- wskazówki oraz inne uwagi dotyczące trawy syntetycznej oraz jej montażu zamieszczone są w dokumentacji technicznej stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW PREWENCYJNYCH PZU S.A. I PZU ŻYCIE S.A. ORAZ ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ.

Termin realizacji -  do 31.07.2008 r.

II.  Warunki  wymagane od  Wykonawców

1.   Uczestnikami niniejszego postępowania  mogą być oferenci, którzy:

a- nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami)

b- spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami)

c- spełniają  wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

Wartość kryterium:

100 % -  najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia

IV. Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami.

Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami oraz udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest: mgr inż. Jacek Śladkowski – p.o. kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach, tel. 041 381 144 10

V. Miejsce i termin składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach, ul. Jana Pawła II 24/4, 28-362 Nagłowice - sekretariat do dnia  16.06.2008 r  do godz. 1100

1.        Oferty otrzymane po  terminie  podanym wyżej zostaną zwrócone Wykonawcom  nie otwarte.

VI.  Termin i miejsce otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sekretariat

w dniu 16.06.2008 r o godz. 1130

VII. Termin związania z ofertą.

30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

VIII. Oferty częściowe i oferty wariantowe

1.        Zamawiający nie przewiduje możliwość składania ofert częściowych

2.        Zamawiający  nie przewiduje składania ofert wariantowych oraz zamówień uzupełniających.

VIII. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia www.naglowice.glt.pl/zgk.htm  

Nagłowice, dnia  03.06.2008 r.

SIWZ pobierz...

 

Redaktor: Sebastian Lech

  ostatnia modyfikacja: 19 Czerwiec 2017 - 12:13
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna