OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 137 000 EURO DLA DOSTAW I USŁUG Gmina Nagłowice 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, pokój Nr 6 tel. (0 – 41) 381 45 60, 381 45 23, fax 381 45 67 www.naglowice.glt.pl, www.naglowice.asi.pl e – mail: ug-naglowice@wp.pl ogłasza przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę do Zamawiającego nowego sprzętu rehabilitacyjnego oraz nowych urządzeń pomocniczych: 1). wózki inwalidzkie - szt. 20 2). kule - szt. 20 3). balkoniki – szt. 10 4). chodziki – szt. 10 5). laski – szt. 20 6). materace przeciwodleżynowe – szt. 20 7). rowery rehabilitacyjne – szt. 10 8). stoły rehabilitacyjne stacjonarne – szt.1 9). łóżka – szt. 5 10). piłki z rogami – szt. 6 11). piłki lekarskie – szt. 8 12). krążki odleżynowe – szt. 22 13). trener dłoni – szt. 10 14). kołnierze ortopedyczne – szt. 20 15). maty gimnastyczne – szt. 12 16). poduszki przeciwodleżynowe – szt. 20 17). krzesła rehabilitacyjne – szt. 11 18). steppery – szt. 10 19). toalety przenośne składane – szt. 10 20). wagi łazienkowe elektroniczne – szt. 2 21). ciśnieniomierze – szt. 10 22). składane stoły rehabilitacyjne z wyposażeniem – szt. 5 Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin realizacji - do 14.08.2007 r. II. Warunki wymagane od Wykonawców 1. Uczestnikami niniejszego postępowania mogą być oferenci, którzy: a- nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami) b- spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami) c- spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: Wartość kryterium 100 % - najniższa cena za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia IV. Przedstawiciele Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami. 1. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami oraz udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego są: Szczepan Jaczyński tel. 41 38 145-23 oraz Ewa Wileczek tel. 41 38 146-19 Kontakt z w/w pracownikami odbywać się będzie w godzinach pracy jednostki tj. od 745 do 15 15 fax . 41 38 145 67 V. Miejsce i termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Budynek Urzędu Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja Nr 9 28-362 Nagłowice - sekretariat do dnia 03.07.2007 r do godz. 1100 2. Oferty otrzymane po terminie podanym wyżej zostaną zwrócone Wykonawcom nie otwarte. VI. Termin i miejsce otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 w dniu 03.07.2007 r o godz. 1130 VII. Termin związania z ofertą. 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. VIII. Oferty częściowe i oferty wariantowe 1. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne elementy. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych oraz zamówień uzupełniających. VIII. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia www.naglowice.glt.pl, www.naglowice.asi.pl Nagłowice, dnia 15.06.2007 r. Wójt Gminy mgr Elżbieta Frejowska SIWZ pobierz... MODYFIKACJE |