Nagłowice 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Remont dachu oraz wymiana orynnowania w budynku ZPO Nagłowice Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567. Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz wymiana orynnowania w budynku ZPO Nagłowice. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu dachu oraz wymiana orynnowania w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 40, 28-362 Nagłowice - działka nr 632/1 Zakres robót obejmuje: - remont części pokrycia dachów płaskich na budynku ZPO Nagłowice oraz remont obróbek blacharskich przy lukarnach w części mieszkalnej - wymiana części orynnowania wraz z robotami towarzyszącymi na budynku ZPO Nagłowice (rynny daszków, rynny parteru, rynny piętra). Zakres robót nie obejmuje wymiany orynnowania hali gimnastycznej i jej zaplecza oraz rynien piętra nad dachami płaskimi. Szczegółowy zakres robót jest określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 określone szczegółowo w pkt VII, pkt.2 niniejszej SIWZ oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami/ Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: - Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego - Potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia oraz posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień - udzielenia rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia - wykonania siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia - wyrażenia zgody na terminy płatności faktur do 30 dni Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia 7. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia 8. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice pokój nr 7. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Z up. Wójta Gminy Szczepan Jaczyński Podinspektor SIWZ pobierz... |