Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nagłowice
v 3.25
GMINA NAGŁOWICE
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
DZIENNIKI URZĘDOWE 
Publicznie dostępny wykaz danych 
Rejestr działalności regulowanej 
Wiadomości 
Komunikaty 
Konsulatcje społeczne 
Wójt 
Z-ca Wójta 
Urząd Gminy 
Rada Gminy 
Prawo Lokalne 
Jednostki Organizacyjne 
Przetargi 
   specyfikacje 
   Zamówienia do 30 000 euro 
   Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 
Oferty Inwestycyjne 
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY 
Sprawy 
Nabór pracowników 
Wybory 
NSP2011 
Budżet 
Sprawozdania 
OPINIE RIO 
Druki do pobrania 
Sprawy do załatwienia 
Język migowy w Urzędzie 
Rewitalizacja Gminy Nagłowice 2016-2023 
Zasady Ponownego Wykorzystania Informacji  
Ostrzeżenia meteorologiczne 
Petycje 
PROW 2014-2020 
Informacje o środowisku 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
przetargi: 573296
strona główna: 102309
    strona główna / przetargi 
   Przetargi
 
  
II przetarg... pełnienie nadzoru... budowa ujęcia wody Ważny od: 21/10/2009 do: 30/10/2009
 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody

Numer ogłoszenia: 367214 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania p.n.: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowę obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej, obejmującą: projekty budowlano - wykonawcze:

- projekt technologiczny Stacji Uzdatnia Wody - w pełni zautomatyzowany proces uzdatniania

- projekt branży architektoniczno - budowlanej SUW (budynek + zbiorniki rezerwowe + zagospodarowanie terenu SUW)

- projekt branży elektrycznej zasilania energetycznego SUW

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary

Z dokumentacją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.naglowice.glt.pl (przetarg na wykonanie w/w zadania)

Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego są objęte w zakresie:

I. nadzoru inwestorskiego,

II. rozliczenia zadania inwestycyjnych i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy

Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie:

1. posiadania potencjału kadrowego tj. dysponować osobami: - posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności:

- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej

- konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej.

Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi w tym nadzór przynajmniej nad jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot określony w dokumentacji technicznej

2. posiadania doświadczenia w pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia poprzez udokumentowanie: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno – budowlanej.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. inspektora nadzoru robót budowlanych branż określonych w przedmiocie zamówienia wraz z udokumentowaniem doświadczenia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

4. wykaz zrealizowanych zadań tj. wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy nadzór inwestorski jest związany z jednym z etapów projektu pn. Budowa wodociągu gminnego wraz z ujęciami wody oraz infrastrukturą światłowodową, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Z up. Wójta Gminy

Szczepan Jaczyński

Podinspektor

SIWZ pobierz...

 

Redaktor: Sebastian Lech

  ostatnia modyfikacja: 19 Czerwiec 2017 - 12:13
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna