Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nagłowice
v 3.25
GMINA NAGŁOWICE
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
DZIENNIKI URZĘDOWE 
Publicznie dostępny wykaz danych 
Rejestr działalności regulowanej 
Wiadomości 
Komunikaty 
Konsulatcje społeczne 
Wójt 
Z-ca Wójta 
Urząd Gminy 
Rada Gminy 
Prawo Lokalne 
Jednostki Organizacyjne 
Przetargi 
   specyfikacje 
   Zamówienia do 30 000 euro 
   Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 
Oferty Inwestycyjne 
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY 
Sprawy 
Nabór pracowników 
Wybory 
NSP2011 
Budżet 
Sprawozdania 
OPINIE RIO 
Druki do pobrania 
Sprawy do załatwienia 
Język migowy w Urzędzie 
Rewitalizacja Gminy Nagłowice 2016-2023 
Zasady Ponownego Wykorzystania Informacji  
Ostrzeżenia meteorologiczne 
Petycje 
PROW 2014-2020 
Informacje o środowisku 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
przetargi: 573303
strona główna: 102309
    strona główna / przetargi 
   Przetargi
 
  
Przetarg... Budowa drogi gminnej Zdanowice - Nowa Wieś Ważny od: 03/09/2009 do: 24/09/2009
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Nagłowice: Budowa drogi gminnej Zdanowice - Nowa Wieś na odcinku 250 mb
Numer ogłoszenia: 304306 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Zdanowice - Nowa Wieś na odcinku 250 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej Zdanowice - Nowa Wieś na odcinku długości 250 mb i szerokości jezdni 4,5 mb, dz. nr 312 - pas drogi.

Zakres robót obejmuje:

- obustronne plantowanie poboczy szer. 0,5 mb

- ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego w ilości 100kg/m2

- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm

- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym średniej grubości 10 cm i szerokości po 0,5 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy).

Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie:

- doświadczenia zawodowego - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót drogowych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego

- potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane oraz posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień

- udzielenia rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia

- wykonania siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia - wyrażenia zgody na terminy płatności faktur do 30 dni.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

5. Oświadczenie (zawarte we wzorze oferty) o:

- udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia.

- wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. - wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 

Z up. Wójta Gminy

Szczepan Jaczyński

Podinspektor

SIWZ pobierz...

 

Redaktor: Sebastian Lech

  ostatnia modyfikacja: 19 Czerwiec 2017 - 12:13
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna