Nagłowice 25.06.2007
Gmina Nagłowice ul Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice W związku z zapytaniami dotyczącymi przetargu nieograniczonego na dostawę nowego sprzętu rehabilitacyjnego i nowych urządzeń pomocniczych dla punktu informacyjnego dla osób niepełnosprawnych oraz wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Gminnym Zespole Ośrodków Zdrowia w Nagłowicach Zamawiający tj. Gmina Nagłowice udziela wyjaśnień: Treść zapytań: 1. Czy materac ma być materacem zmiennociśnieniowym? NIE 2. Jakie wartości ciśnienia ma wytwarzać pompa zmiennociśnieniowa? NIE DOTYCZY 3. Jaką budowę ma posiadać materac? MATERAC 3 CZĘŚCIOWY Z PIANKI POLIURETANOWEJ 4. Jaką wysokość ma posiadać materac? 15 – 20 cm 5. Czy materac ma posiadać pokrowiec? TAK 6. Czy pokrowiec ma być odporny na gotowanie? NIE 7. Piłka lekarska skórzana czy skaj? SKÓRZANA 8. Stepper z kolumna czy bez? STEPPER BEZ KOLUMNY 9. Ciśnieniomierz półautomat czy automat? AUTOMAT 10. Czy do przetargu mogą przystąpić tylko wykonawcy posiadający certyfikat zarządzania jakością ISO? TAK 11. Prosimy o określenie co wchodzi w skład poszczególnych części zamówienia, szczególnie jaką część zamówienia stanowią schodki aluminiowe? Skład wszystkich części zamówienia został szczegółowo zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ . Schodki aluminiowe stanowią odrębny element przedmiotu zamówienia omyłkowo nie zawarty w pkt. 2.2. Przedmiot zamówienia. Jednakże informujemy iż w załączniku nr 1 do SIWZ jest on ujęty i stanowi element przedmiotu zamówienia pod nazwą „Schodki”. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokument z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Bakteriobójczych potwierdzających wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Znaczna część opisanego sprzętu w zamówieniu nie stanowi wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych. Czy Zamawiający skoryguje SIWZ w w/w część? TAK
W związku z wyżej wymienionymi zapytaniami oraz wyjaśnieniami Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt. 2.3.1., który otrzymuje brzmienie: „ - każdy element przedmiotu zamówienia będzie posiadał znak „CE” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 30.04.04. Dz. U. z 2004 Nr 93 poz. 1111) - wykonawca przedstawi w ofercie dokument z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzający wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeśli dany element stanowi wyrób medyczny w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych). - dla zapewnienia odpowiedniej jakości sprzętu rehabilitacyjnego, Wykonawca przedstawi certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2000” Uchyla się wymaganie co do złożenia aktualnego certyfikatu uprawniającego do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa przy spełnieniu normy PN-EN 12346 ze względu na to iż norma ta nie dotyczy żadnego z elementów przedmiotu zamówienia” Modyfikacja stanowi integralną część SIWZ, którą wszyscy wykonawcy muszą uwzględnić przy składaniu oferty. Modyfikacja i wyjaśnienia są wiążące dla Zamawiającego. Nie przewiduje się zmiany terminu składania ofert. |