|
Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie studni głębinowej I. Nazwa i adres zamawiącego Wójt Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: Zofia Mróz, Artur Kot, tel. (041) 3814523 fax (041) 3814567
II. Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne
IV. Przedmiot zamówienia Wykonanie studni głębinowej w Trzcińcu Zakres zamówienia: -studnia głębinowa-odwiert; -zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej; -próbne pompowanie w wymiarze: pompowanie oczyszczające, pomiarowe; -badania laboratoryjne; -niwelacja projektowanego otworu; -w oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej Lokaizacja - Trzciniec
V. Oferta cząściowa: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej VI. Oferta wariantowa: Zamawiający nie dopuszcza żłożenia oferty wariantowej VII. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2005r. VIII. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zgodie z art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert; -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -wykazu niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca; -wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będąnuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności; -informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert; -polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -oświadczenie, że oferent zapoznał sie szczegółowo z warunkami przetargu, umową, projektem geologicznym, terenem i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
IX. Wymagane wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 800.00zł (słownie: osiemset złotych 00/100) X. Kryterium oceny ofert: Cena - 100% XI. Miejsce i termin składanie ofert: Oferty należy skłądać w siedzibie Zamawiającego -Urząd Gminy w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 9, pokój nr 2 - sekretariat, w terminie do 17.10.2005 do godz. 1030 XII. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 9, pokój nr 1, w dniu 17.10.2005 o godz. 1100 XIII. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu składania ofert. Wójt Gminy mgr Elżbieta Frejowska |