Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nagłowice
v 3.25
GMINA NAGŁOWICE
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
DZIENNIKI URZĘDOWE 
Publicznie dostępny wykaz danych 
Rejestr działalności regulowanej 
Wiadomości 
Komunikaty 
Konsulatcje społeczne 
Wójt 
Z-ca Wójta 
Urząd Gminy 
Rada Gminy 
Prawo Lokalne 
Jednostki Organizacyjne 
Przetargi 
   specyfikacje 
   Zamówienia do 30 000 euro 
   Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 
Oferty Inwestycyjne 
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY 
Sprawy 
Nabór pracowników 
Wybory 
NSP2011 
Budżet 
Sprawozdania 
OPINIE RIO 
Druki do pobrania 
Sprawy do załatwienia 
Język migowy w Urzędzie 
Rewitalizacja Gminy Nagłowice 2016-2023 
Zasady Ponownego Wykorzystania Informacji  
Ostrzeżenia meteorologiczne 
Petycje 
PROW 2014-2020 
Informacje o środowisku 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
przetargi: 573455
strona główna: 102309
    strona główna / przetargi 
   Przetargi
 
  
Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie studni głębinowej Ważny od: 28/09/2005 do: 17/10/2005
 

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie studni głębinowej

I. Nazwa i adres zamawiącego

  1. Wójt Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice,
  2. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: Zofia Mróz, Artur Kot, tel. (041) 3814523 fax (041) 3814567

II. Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro

III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  1. SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą
  2. Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne

IV. Przedmiot zamówienia

  1. Wykonanie studni głębinowej w Trzcińcu
  2. Zakres zamówienia: -studnia głębinowa-odwiert; -zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej; -próbne pompowanie w wymiarze: pompowanie oczyszczające, pomiarowe; -badania laboratoryjne; -niwelacja projektowanego otworu; -w oparciu o uzyskane wyniki opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej
  3. Lokaizacja - Trzciniec

V. Oferta cząściowa: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej

VI. Oferta wariantowa: Zamawiający nie dopuszcza żłożenia oferty wariantowej

VII. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2005r.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zgodie z art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert; -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -wykazu niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca; -wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będąnuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności; -informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert; -polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -oświadczenie, że oferent zapoznał sie szczegółowo z warunkami przetargu, umową, projektem geologicznym, terenem i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

IX. Wymagane wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 800.00zł (słownie: osiemset złotych 00/100)

X. Kryterium oceny ofert: Cena - 100%

XI. Miejsce i termin składanie ofert: Oferty należy skłądać w siedzibie Zamawiającego -Urząd Gminy w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 9, pokój nr 2 - sekretariat, w terminie do 17.10.2005 do godz. 1030

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 9, pokój nr 1, w dniu 17.10.2005 o godz. 1100

XIII. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu składania ofert.

Wójt Gminy

mgr Elżbieta Frejowska

 

Redaktor: Sebastian Lech

  ostatnia modyfikacja: 19 Czerwiec 2017 - 12:13
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna