Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567. Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - Przebudowa drogi gminnej Nr 002318T (Caców - Dziadówki Ciernieckie - Przysłów) na odcinku Cierno Żabieniec - Caców (km 1+350 do km 2+300). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont - Przebudowa drogi gminnej Nr 002318T (Caców - Dziadówki Ciernieckie - Przysłów) na odcinku Cierno Żabieniec - Caców (km 1+350 do km 2+300) - dz. nr 90 - pas drogi - długości 950 mb i szerokości 5 mb Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty, na konto Urzędu Gminy Nagłowice: Bank Spółdzielczym w Kielcach Oddział Nagłowice Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: - doświadczenia zawodowego - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed Wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót drogowych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego - potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane oraz posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień - udzielenia rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia. - wykonania siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. - wyrażenia zgody na terminy płatności faktur do 30 dni. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Oświadczenie (zawarte we wzorze oferty) o: - udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia. - wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. - wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni... SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7.. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). SIWZ pobierz... |