Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nagłowice
v 3.25
GMINA NAGŁOWICE
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
DZIENNIKI URZĘDOWE 
Publicznie dostępny wykaz danych 
Rejestr działalności regulowanej 
Wiadomości 
Komunikaty 
Konsulatcje społeczne 
Wójt 
Z-ca Wójta 
Urząd Gminy 
Rada Gminy 
Prawo Lokalne 
Jednostki Organizacyjne 
Przetargi 
   specyfikacje 
   Zamówienia do 30 000 euro 
   Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 
Oferty Inwestycyjne 
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY 
Sprawy 
Nabór pracowników 
Wybory 
NSP2011 
Budżet 
Sprawozdania 
OPINIE RIO 
Druki do pobrania 
Sprawy do załatwienia 
Język migowy w Urzędzie 
Rewitalizacja Gminy Nagłowice 2016-2023 
Zasady Ponownego Wykorzystania Informacji  
Ostrzeżenia meteorologiczne 
Petycje 
PROW 2014-2020 
Informacje o środowisku 
  wyszukiwarka
  statystyka
  redakcja Biuletynu
  pomoc
liczba odwiedzin
przetargi: 573331
strona główna: 102309
    strona główna / przetargi 
   Przetargi
 
  
Przetarg... dowóz i odwóz dzieci do szkół Ważny od: 21/11/2008 do: 03/12/2008
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dowóz i odwóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Nagłowice wraz z opiekunem w okresie od 02.01.2009r. do 19.06.2009r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl, www.naglowice.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Nagłowice wraz z opiekunem w okresie od 02.01.2009r. do 19.06.2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z dowozem i odwozem dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Nagłowice wraz z opiekunem w okresie od 02.01.2009r. do 19.06.2009r. Orientacyjna długość tras dowozów i odwozów wynosi około 92,5 km dziennie. Dowóz uczniów odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej, w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.

Zakres przedmiotu zamówienia:

Zamówienie podzielone jest na następujące części:

I.                     Przywozy uczniów do szkół w godzinach porannych:

Trasa nr 1: Warzyn I i II - Zagórze - Deszno - Nowa Wieś - Nagłowice - długość trasy ok. 21,5 km - ilość uczniów: 47

Trasa nr 2: Cierno Żabieniec - Nagłowice - długość trasy ok. 17,5 km - ilość uczniów: 32

Trasa nr 3: Brynica Sucha - Warzyn - Deszno - Zagórze - Warzyn - długość trasy ok. 16 km - ilość uczniów: 51

II.                    Odwozy uczniów do domu w godzinach popołudniowych:

Trasa nr 1: Nagłowice - Nowa Wieś - Deszno - Zagórze - Warzyn I i II - długość trasy ok. 21,5 km - ilość uczniów: 47

Trasa nr 2: Warzyn - Zagórze - Deszno - Warzyn - Brynica Sucha  - długość trasy ok. 16 km - ilość uczniów: 51.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego 2. Wyrażą zgodę na termin płatności faktur rozliczeniowych nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie publiczne, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Pełnomocnictwo imienne do podpisania oferty dla niniejszego postępowania w w formie oryginału, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Oświadczenie zawarte w druku oferty iż wyrażają zgodę na termin płatności faktur nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl, www.naglowice.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

z up. Wójta Gminy

Szczepan Jaczyński

Podinspektor

SIWZ - pobierz...

 

Redaktor: Sebastian Lech

  ostatnia modyfikacja: 19 Czerwiec 2017 - 12:13
  | Historia zmian |
  COPYRIGHT @ ASI Sp. z o.o. 2003 strona główna