Nagłowice 19.02.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dostawa kamienia drogowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach , ul. Jana Pawła II 24/4, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814410, faks 041 3814410. Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl/zgk.htm I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Urzędu Gminy Nagłowice. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamienia drogowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy (wraz z transportem na teren Gminy Nagłowice) kamienia drogowego: - frakcji w widełkach od 31,5-63 mm w ilości do 3000 ton - frakcji w widełkach od 0-4 mm w ilości do 750 ton Realizacja zamówienia będzie odbywała się na zasadzie doraźnych dostaw kruszywa na teren Gminy Nagłowice. Uzgodnienia dotyczące miejsca i terminu wykonania dostawy będą dokonywane telefonicznie przez pracownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach. Usługa dostawy będzie wykonywana samochodami samowyładowczymi z możliwością rozładunku kruszywa do tyłu oraz na boki. W razie potrzeby przewiduje się również transport kruszywa samochodami samowyładowczymi o maksymalnym ładowności do 10 ton. W cenę dostawy wykonawca wlicza ewentualny postój samochodu oraz oczekiwanie na załadunek, rozładunek, rozrównanie kruszywa równiarką Zamawiającego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki podmiotowe: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia II. Warunki przedmiotowe: Wyrażą zgodę na termin płatności faktur rozliczeniowych nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą i wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. atest proponowanego do sprzedaży kamienia drogowego 3. oświadczenie dotyczące podwykonawców 4. oświadczenie na treść art. 22 ust.1 z mocy art. 44 ustawy 5. pełnomocnictwo imienne do podpisania oferty dla niniejszego postępowania, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl/zgk.htm. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach ul. Jana Pawła II 24/4 28-362 Nagłowice. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Nagłowicach ul. Jana Pawła II 24/4 28-362 Nagłowice. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kierownik ZGK Nagłowice Jacek Śladkowski SIWZ pobierz... |