OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody Numer ogłoszenia: 350110 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567. Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.sai.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania p.n.: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowę obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody obejmującą: - projekty budowlano - wykonawcze: - projekt technologiczny Stacji Uzdatnia Wody - w pełni zautomatyzowany proces uzdatniania - projekt branży architektoniczno - budowlanej SUW (budynek + zbiorniki rezerwowe + zagospodarowanie terenu SUW) - projekt branży elektrycznej zasilania energetycznego SUW - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiary Z dokumentacją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.naglowice.glt.pl (przetarg na wykonanie w/w zadania) Obowiązki Wykonawcy dotyczące nadzoru inwestorskiego są objęte w zakresie: I. nadzoru inwestorskiego, II. rozliczenia zadania inwestycyjnych i bieżącej kontroli (sprawdzanie) faktur. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: a). pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z w/w dokumentacją techniczną w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej b). pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z w/w dokumentacją techniczną w branży elektrycznej. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: 1. posiadania potencjału kadrowego 1.2. dla części a). dysponować osobami: - posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej - konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem dokumentacji projektowej Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi w tym nadzór przynajmniej nad jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot określony w dokumentacji technicznej 1.2. dla części b). dysponować osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającej udokumentowane, minimum 5-letenie doświadczenie w nadzorowaniu nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej o zakresie podobnym jak w dokumentacji technicznej, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. 2. posiadania doświadczenia w pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia poprzez udokumentowanie: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody: - dla części a). zamówienia - w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej - dla części b). zamówienia - w branży elektrycznej Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj. inspektora nadzoru robót budowlanych branż określonych w przedmiocie zamówienia wraz z udokumentowaniem doświadczenia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4. Wykaz zrealizowanych zadań tj. wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia porównywalnego. Za zamówienie porównywalne uważa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przynajmniej jedną budową ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody: - dla części a). zamówienia - w branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej - dla części b). zamówienia - w branży elektrycznej Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, pokój nr 7. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy nadzór inwestorski jest związany z jednym z etapów projektu pn. Budowa wodociągu gminnego wraz z ujęciami wody oraz infrastrukturą światłowodową, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Z up. Wójta Gminy Szczepan Jaczyński SIWZ-pobierz… |