ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA URZĘDU GMINY NAGŁOWICE na platformie ePUAP UWAGA: Aby można było złożyć wniosek do urzędu, konieczne jest założenie indywidualnego konta na platformie ePUAP /konto jest bezpłatne/ oraz posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisania przesyłanych dokumentów. Wszelkie instrukcje dotyczące zakładania konta, wysyłania dokumentów, itp. znajdują się na ePUAP. Metody dostarczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu: - Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie FORMULARZA i dołączenie do niego ewentualnego podpisanego dokumentu.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu, tj, od poniedziałku do piątku w godzinach 730- 1530, na nstępujących nośnikach danych: Dyskietka 3,5" 1,44MB, pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, Płyta CD-RW, DVD-RW, DVD+RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: - Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF, ODT
- XLS, ODS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
|